HaLepçe'Li hiç büyümeyecek oLan çocukLara;

Hoş bir meLodi benim için her şey. Çocuk oyuncağı. Vız geLir tırıs gider. Büyümem için iki misLi süt, boL boL da vitamin vermeLisin. Soyut görünmeme aLdanma. ELma kokusundan nefret ederim.
-Anne, hava bu gün eLma kokuyor...
...çürüyorum. uykusuzum. suyum. uçmayı çok isteyen, bir türLü uçamayan bir piLotum. Kırmızı büLtenLe aranmadığı haLde hep ve her şeyden kaçan bir kaçağım. SuçLuyum. N'oLursun acıma bana!? Bir gün sırf gözLerini bırakmadan gittiğin için kıyamet kopacak ve ben bohçamı topLayıp cehenneme yoL aLacağım. ÖLümden nefret ederim.
Anne buraLar artık öLüm kokuyor.

Ceren Cevahir

Yorumlar

assasin dedi ki…
İşte kar, alabildiğine… Ağaçlar baldırlarına dek kar içinde. İşte yapraksız dut ağacında bir saksağan ve dağların ardından sessizce ışıyan kızıl şafak. Işığım!

Bir Yezidi’ninki gibi örtülü ibadet: Avucumu ışığa tutup dudağıma götürdüm. İçimde saklı ve yaralı bir dua, sana tapındım, sabaha, Işığa!

Su Halepceli Cocuklar icin sanırım Meleke Tawus bir siiri hakketi ...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ferhan Şensoy ile Geriş’te Bir Buluşma

Erkan Yücel: Tiyatroda ne var ne yok?

Sokak Kuşları